Victoria's Secret, ikonik defilesi Cher'in sahne alacağı etkinlikle geri dönüyor.
Victoria's Secret, ikonik defilesi Cher'in sahne alacağı etkinlikle geri dönüyor.
Telefon patlatması 21 yıl önce Kurtlar Vadisi'nde işlenmiş
Telefon patlatması 21 yıl önce Kurtlar Vadisi'nde işlenmiş
Robert De Niro'nun mezar taşı
Robert De Niro'nun mezar taşı
Gece Müzeciliği konserleri başlıyor
Gece Müzeciliği konserleri başlıyor
123456789
Victoria's Secret, ikonik defilesi Cher'in sahne alacağı etkinlikle geri dönüyor.
Victoria's Secret, ikonik defilesi Cher'in sahne alacağı etkinlikle geri dönüyor.
Telefon patlatması 21 yıl önce Kurtlar Vadisi'nde işlenmiş
Telefon patlatması 21 yıl önce Kurtlar Vadisi'nde işlenmiş
Robert De Niro'nun mezar taşı
Robert De Niro'nun mezar taşı
Gece Müzeciliği konserleri başlıyor
Gece Müzeciliği konserleri başlıyor
123456789

THY'nin reklam giderleri de "uçuşa geçti"

Türk Hava Yolları Anonim Ortaklığı'nın (THY) reklam için ayırdığı bütçe, yıllar içinde giderek yükseliyor. Yılın ilk üç ayında THY, reklam için 663 milyon TL harcadı.

AZE Haber Ajansı

ANKARA- Türk Hava Yolları Anonim Ortaklığı'nın (THY) reklam için ayırdığı bütçe, yıllar içinde giderek yükseliyor. Yılın ilk üç ayında THY, reklam için 663 milyon TL harcadı. 

BirGün'ün haberine göre, THY ile bağlı ortaklıklarının finansal tabloları, şirketin reklam ve tanıtım giderindeki artışı gözler önüne serdi. İletişim Başkanı Fahrettin Altun’un eşi ve TÜRGEV Yönetim Kurulu Başkanı Fatmanur Altun ile AK Partili Melih Şükrü Ecertaş’ın yönetim kurulunda yer aldığı şirketin mali tablolarına göre, bu yılın ilk üç ayında reklam için 663 milyon TL harcandı. 

YÜZDE 158 ARTTI

Tablolara göre, çalışanlarına yönelik mobbing iddiaları ile gündeme gelen THY’nin Ocak-Mart 2023 dönemindeki reklam ve tanıtım gideri, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 158 arttı. Mali tablolara göre, 2022’in ilk üç ayında 256 milyon TL olan reklam ve tanıtım gideri, bu yılın ilk üç ayında 663 milyon TL’ye fırladı.

Şirketin kasasından müşavirlik ve danışmanlık hizmet alımı için ise bu dönemde 50 milyon TL çıktı. THY’nin reklam ve tanıtım için ödediği tutarda yıllar itibarıyla artış yaşandı. 2015’te 563 milyon TL, 2017’de ise 910 milyon TL’lik harcamaya imza atıldı. Yıllar içinde reklam ve tanıtıma ödenen meblağ şöyle:

•2019: 994 milyon TL

•2021: 696 milyon TL

•2022: 1 milyar 847 milyon TL

•2023 (Ocak-Mart): 663 milyon TL

Kamuyu Aydınlatma Platformu’na bildirilen karar kapsamında, Altun ile Ecertaş’ın, bağımsız yönetim kurulu üye adaylıklarına 21 Temmuz 2023 tarihli yazı ile "uygunluk" verildiği belirtildi.